هیچ کس دوست ندارد عصبانی شود، اما همه ما هر از گاهی این احساسات را تجربه می‌کنیم. با توجه به اینکه بسیاری از بزرگسالان برای ابراز خشم به روش‌های سالم و سازنده مشکل دارند، جای تعجب نیست که احساسات خشمگین اغلب در کودکان نیز باعث پرخاشگری می‌شود. اکثر والدین نمی‌دانند که در مورد عصبانیت‌ها و رفتارهای خشمگین کودکانشان چه باید بکنند، و بیشتر آنها نمی‌دانند که آیا رفتار فرزندشان طبیعی است یا خیر.

اگر کودکی دارید یا کسی را می‌شناسید که ممکن است بازی درمانی برای او مفید باشد، باید با یک درمانگر که تجربه برخورد با کودکان و بازی درمانی را دارد، تماس بگیرید. بازی درمانی معمولاً طی چند جلسه انجام می‌شود، همچنین کار کردن با فردی که کودک با او کاملا احساس راحتی داشته باشد موضوع بسیار مهمی است.

بازی درمانی نوعی روان درمانی است و می‌تواند در کمک به کودکان در زمینه مسائل عاطفی و روانی موثر باشد.

ما دارای کلینیک بازی درمانی هستیم ، برای مشاوره با ما تماس بگیرید

کودکان اغلب از بازی برای بیان احساسات خود استفاده می کنند و بازی درمانی از این مزیت استفاده می‌کند. بازی درمانی در درجه اول با کودکان انجام می‌شود. اگرچه، می‌توان از آن برای بزرگسالان نیز استفاده کرد. این روش درمانی معمولا برای کودکانی که بین ۳ تا ۱۲ سال سن دارند استفاده می‌شود.

هدف اولیه بازی درمانی کمک به کودکانی است که ممکن است با ابراز احساسات خود مشکل داشته باشند، اینگونه می‌توانند از طریق بازی احساسات خود را بیان کنند.

اگر به دنبال مرکر باری درمانی هستید ما بهترین مرکز بازی درمانی هستیم

یک ‌درمانگر فرد را از طریق بازی درمانی در محیطی آزاد و امن راهنمایی می‌کند که در آن به راحتی می‌تواند احساسات خود را ابراز کند. درمانگران بازی درمانی از فعالیت‌هایی که شامل بازی است استفاده می‌کنند که ممکن است شامل نقاشی کردن کودک، رقصیدن و بازی‌های رومیزی باشد. گاهی اوقات، درمانگر از سایر اعضای خانواده یا والدین و سرپرستان می‌خواهد که در فعالیت‌های زمان بازی شرکت کنند.