شما بدنبال مرکز گفتار درمانی در الهیه و کلینیک گفتار درمانی در الهیه وارد این صفحه شده اید، مهدی جهانی بعنوان یکی از بهترین گفتار درمانی الهیه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان گرامی میباشد 

جهت تماس با کلینیک گفتاردرمانی الهیه و گفتاردرمانی جناب آقای جهانی گوشه سمت راست آیکون قرمز تلفن کلیک کنید و تماس حاصل فرمایید.

بهترین کلینیک گفتار درمانی جناب  آقای جهانی در حوالی محله الهیه به توانبخشی کودکان و بزرگسالان در زمینه کاردرمانی پیشرفته و گفتار درمانی پیشرفته میپردازد. مرکز کاردرمانی و مرکز گفتار درمانی در منزل  آقای جهانی جزو بهترین مراکز کاردرمانی در خیابان الهیه می باشد و یک کلینیک گفتار درمانی خوب در محله الهیه میباشد. یکی از مواردی که مرکز توانبخشی  آقای جهانی را از دیگر مراکز توانبخشی در الهیه متمایز میکند وجود تجهیزات پیشرفته و روز دنیا حیطه کاردرمانی و گفتار درمانی میباشد که توسط  نیروی متخصص کاردرمانی خوب و گفتار درمانی خوب و روانشناسی کودک، بازی درمانی و رفتار درمانی و متخصص تست هوش کودکان مجرب به صورت تیم ورک فعالیت مینماید. 

بهترین مرکز گفتار درمانی در الهیه

از گزینه های مناسب برای درمان بیماران محله الهیه حیطه کودکان اوتیسم ، کاردرمانی در اختلالات یادگیری ، کاردرمانی در دیستروفی عضلانی ، کاردرمانی در سی پی ( فلج مغزی ) ، درمان بیش فعالی و نقص توجه( ADHD ) ، گفتار درمانی در لکنت زبان و تاخیر گفتاری و اختلالات تلفظی ، اختلالات ژنتیک از جمله سندروم داون ، کاردرمانی در یکپارچگی حسی( SPD-SID ) و کاردرمانی در زمینه مشکلات ارتوپدی کودکان از جمله صافی کف پا ، پا ضربدری، پا پرانتزی ،مرکز گفتار درمانی خوب جهانی در مرکز تهران  میباشد.

 

لازم به ذکر است بیماران بزرگسال حیطه توانبخشی کاردرمانی و گفتار درمانی در سکته مغزی ، آسیب مغزی ، کاردرمانی و گفتار درمانی در زمینه درمان پارکینسون ، کاردرمانی و گفتار درمانی در ضایعه نخاعی و درمان ام اس ، مهدی جهانی با ارائه بهترین خدمات پذیرای شما بیماران عزیز میباشد.

 

بخش گفتار درمانی کودکان و گفتار درمانی در الهیه شامل

کاردرمانی ذهنی در خیابان الهیه

در مواردی نظیر تفکر انتزاعی، درک، شناخت، هوش، حل مسئله و تقویت مهارت های ذهنی کودکان ، بخش کاردرمانی ذهنی در محله الهیه با توجه به تفاوت سن تقویمی و سن ذهنی کودکان به صورت کاملا تخصصی مشغول به فعالیت هستند. در درمان سندروم داون و عقب مانده ذهنی، بیش فعالی و نقص توجه، اختلالات یادگیری، اوتیسم ،کاردرمانی ذهنی بسیار کاربرد دارد.

 

گفتار درمانی اوتیسم در الهیه

 

کلینیک توانبخشی الهیه در بخش های گفتار درمانی با نگاهی تخصصی و تکنیکی در درمان کودک اوتیسم ، فعالیت میکنند. در این بخش با استفاده از روش های جدید گفتار درمانی از جمله پی آر تی( prt ) ، روش پکس، روش تیچ، تئوری ذهن، و داستان های اجتماعی برای کودک اوتیسم به درمان گفتار درمانی در خیابان الهیه به صورت حرفه ای می پردازند.

 

گفتار درمانی در فلج مغزی در حوالی الهیه

 

در درمان کودکان فلج مغزی ، ۴ مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است .دیسفاژی (اختلال بلع)، دیزآرتری، آبریزش دهان و درک از کلام که در این زمینه ها گفتار درمانی الهیه کاملا به صورت حرفه ای خدمات دهی میکند.

 

تست های تخصصی هوش در مرکز کاردرمانی خیابان الهیه

در این آیتم ، مرکز جامع توانبخشی الهیه به صورت ویژه به تمامی تست های تشخیصی در زمینه هوش مانند تست وکسلر و بینه برای تعیین بهره هوشی و آزمون های تشخیص در زمینه حافظه وتوجه، توانایی های کلامی و سطح رشدی کودکان، میپردازد.

 

گفتار درمانی درلکنت زبان در الهیه

در درمان لکنت زبان نوع لکنت زبان، سن کودک،شروع اختلال، شدت لکنت زبان ، بسیار حائز اهمیت است. کلینیک گفتار درمانی در الهیه  در این زمینه آیتم ویژه‌ای را به وجود آورده است.

 

بهترین مرکز گفتار درمانی در الهیه

 

گفتار درمانی در خیابان های باغ بهشت ، بهترین گفتار درمانی در داراباد ، کلینیک گفتار درمانی درحکمت ، مرکز گفتار درمانی در دزاشیب، بهترین کلینیک گفتار درمانی در فرمانیه ، بهترین مرکز گفتار درمانی در شهید دستواره، گفتار درمانی درلواسانی ، گفتار درمانی خوب درچیذر، کلینیک گفتار درمانی خوب در باهنر، مرکز گفتار درمانی خوب در موحد دانش ، بهترین مراکز گفتار درمانی در دیباجی ،مراکز گفتار درمانی در لنگری ،گفتار درمانی در اندرزگو ،بهترین گفتار درمانی در بازدار ، کلینیک گفتار درمانی درکاشانک ، گفتار درمانی در امامزاده قاسم