شما بدنبال مرکز گفتار درمانی در اقدسیه و کلینیک گفتار درمانی در اقدسیه وارد این صفحه شده اید، مهدی جهانی بعنوان یکی از بهترین گفتار درمانی اقدسیه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان گرامی میباشد 

جهت تماس با کلینیک گفتاردرمانی اقدسیه و گفتاردرمانی جناب آقای جهانی گوشه سمت راست آیکون قرمز تلفن کلیک کنید و تماس حاصل فرمایید.

بهترین کلینیک گفتار درمانی جناب  آقای جهانی در حوالی محله اقدسیه به توانبخشی کودکان و بزرگسالان در زمینه کاردرمانی پیشرفته و گفتار درمانی پیشرفته میپردازد. مرکز کاردرمانی و مرکز گفتار درمانی در منزل  آقای جهانی جزو بهترین مراکز کاردرمانی در خیابان اقدسیه می باشد و یک کلینیک گفتار درمانی خوب در محله اقدسیه میباشد. یکی از مواردی که مرکز توانبخشی  آقای جهانی را از دیگر مراکز توانبخشی در اقدسیه متمایز میکند وجود تجهیزات پیشرفته و روز دنیا حیطه کاردرمانی و گفتار درمانی میباشد که توسط  نیروی متخصص کاردرمانی خوب و گفتار درمانی خوب و روانشناسی کودک، بازی درمانی و رفتار درمانی و متخصص تست هوش کودکان مجرب به صورت تیم ورک فعالیت مینماید.

خیابان اقدسیه یا با نام جدید برادران شهید موحد دانش از میدان اقدسیه با همان شهدای ارتش  در شرق شروع شده ، در میانه راه خیابان آجودانیه را قطع میکند و در آخر به سه راه اقدسیه در تقاطع خیابان پاسداران در غرب ختم میشود.محله اقدسیه در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. اقدسیه از شرق به ازگل، از غرب به شهرک چمران و از شمال به محله آجودانیه منتهی میشود. در گذشته مالک محله اقدسیه صندوق دار ناصرالدین شاه بوده است. نام این محله از حصارملا به اقدسیه تغییر یافته است. اراضی اقدسیه بیشتر کشاورزی بودند که پس از انقلاب دیگر اثری از این اراضی کشاورزی باقی نماند. شما در هر یک متناطق ذکر شده فوق میتوانید حتی در منزل خدمات گفتار درمانی دریافت نمایید

خیابان اقدسیه از نظر دسترسی وضعیت مناسبی دارد. خط ۳ متروی تهران در اقدسیه ایستگاه دارد و خطوط بی آرتی و اتوبوسرانی نیز در منطقه اقدسیه خدمت رسانی میکنند. و همچنین وجود بزرگراه هایی مثل بزرگراه صدر در نزدیکی محله اقدسیه ، دسترسی ساکنین این محله را به اطراف خیلی آسان کرده است . با این وجود بیماران حیطه توانبخشی در محله اقدسیه میتوانید به .

بهترین مرکز گفتار درمانی در منطقه اقدسیه

از گزینه های مناسب برای درمان بیماران محله اقدسیه حیطه کودکان اوتیسم ، کاردرمانی در اختلالات یادگیری ، کاردرمانی در دیستروفی عضلانی ، کاردرمانی در سی پی ( فلج مغزی ) ، درمان بیش فعالی و نقص توجه( ADHD ) ، گفتار درمانی در لکنت زبان و تاخیر گفتاری و اختلالات تلفظی ، اختلالات ژنتیک از جمله سندروم داون ، کاردرمانی در یکپارچگی حسی( SPD-SID ) و کاردرمانی در زمینه مشکلات ارتوپدی کودکان از جمله صافی کف پا ، پا ضربدری، پا پرانتزی ،مرکز گفتار درمانی خوب جهانی در مرکز تهران  میباشد.

لازم به ذکر است بیماران بزرگسال حیطه توانبخشی کاردرمانی و گفتار درمانی در سکته مغزی ، آسیب مغزی ، کاردرمانی و گفتار درمانی در زمینه درمان پارکینسون ، کاردرمانی و گفتار درمانی در ضایعه نخاعی و درمان ام اس ، مهدی جهانی با ارائه بهترین خدمات پذیرای شما بیماران عزیز میباشد.

بخش گفتار درمانی کودکان و گفتار درمانی در اقدسیه شامل

کاردرمانی ذهنی در خیابان اقدسیه

در مواردی نظیر تفکر انتزاعی، درک، شناخت، هوش، حل مسئله و تقویت مهارت های ذهنی کودکان ، بخش کاردرمانی ذهنی در محله اقدسیه با توجه به تفاوت سن تقویمی و سن ذهنی کودکان به صورت کاملا تخصصی مشغول به فعالیت هستند. در درمان سندروم داون و عقب مانده ذهنی، بیش فعالی و نقص توجه، اختلالات یادگیری، اوتیسم ،کاردرمانی ذهنی بسیار کاربرد دارد.

گفتار درمانی اوتیسم در اقدسیه

کلینیک توانبخشی اقدسیه در بخش های گفتار درمانی با نگاهی تخصصی و تکنیکی در درمان کودک اوتیسم ، فعالیت میکنند. در این بخش با استفاده از روش های جدید گفتار درمانی از جمله پی آر تی( prt ) ، روش پکس، روش تیچ، تئوری ذهن، و داستان های اجتماعی برای کودک اوتیسم به درمان گفتار درمانی در خیابان اقدسیه به صورت حرفه ای می پردازند.

گفتار درمانی در فلج مغزی در حوالی اقدسیه

در درمان کودکان فلج مغزی ، ۴ مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است .دیسفاژی (اختلال بلع)، دیزآرتری، آبریزش دهان و درک از کلام که در این زمینه ها گفتار درمانی اقدسیه کاملا به صورت حرفه ای خدمات دهی میکند.

تست های تخصصی هوش در مرکز کاردرمانی خیابان اقدسیه

در این آیتم ، مرکز جامع توانبخشی اقدسیه به صورت ویژه به تمامی تست های تشخیصی در زمینه هوش مانند تست وکسلر و بینه برای تعیین بهره هوشی و آزمون های تشخیص در زمینه حافظه وتوجه، توانایی های کلامی و سطح رشدی کودکان، میپردازد.

گفتار درمانی درلکنت زبان در اقدسیه

در درمان لکنت زبان نوع لکنت زبان، سن کودک،شروع اختلال، شدت لکنت زبان ، بسیار حائز اهمیت است. کلینیک گفتار درمانی اقدسیه  در این زمینه آیتم ویژه‌ای را به وجود آورده است.

بهترین مرکز گفتار درمانی در اقدسیه

گفتار درمانی در خیابان های باغ بهشت ، بهترین گفتار درمانی در داراباد ، کلینیک گفتار درمانی درحکمت ، مرکز گفتار درمانی در دزاشیب، بهترین کلینیک گفتار درمانی در فرمانیه ، بهترین مرکز گفتار درمانی در شهید دستواره، گفتار درمانی درلواسانی ، گفتار درمانی خوب درچیذر، کلینیک گفتار درمانی خوب در باهنر، مرکز گفتار درمانی خوب در موحد دانش ، بهترین مراکز گفتار درمانی در دیباجی ،مراکز گفتار درمانی در لنگری ،گفتار درمانی در اندرزگو ،بهترین گفتار درمانی در بازدار ، کلینیک گفتار درمانی درکاشانک ، گفتار درمانی در امامزاده قاسم