شما بدنبال مرکز کاردرمانی در اقدسیه و کلینیک کاردرمانی در اقدسیه وارد این صفحه شده اید، مهدی جهانی بعنوان یکی از بهترین کاردرمانی در اقدسیه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان گرامی میباشد 

 کاردرمانی جسمی در اقدسیه

در این آیتم به مشکلات جسمی کودک مانند دیرنشستن،ضعف عضلات، تاخیر در راه رفتن، مشکلات ارتوپدی مثل پاپرانتزی، صافی کف پا و… همچنین پیشرفت مهارت های تعادلی کود کلینیک کاردرمانی خیابان اقدسیه خدمات دهی میکنند. همچنین در کودک فلج مغزی و کودک با اختلالات حرکتی ، کاردرمانی جسمی کاربرد دارد.

کاردرمانی یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در خیابان اقدسیه

کاردرمانی حسی SI مهدی جهانی در اقدسیه در این بخش به هماهنگی حرکتی از جمله هماهنگی دو دست با هم، هماهنگی چشم و دست، هماهنگی پاها، هماهنگی چشم و پا و… همچنین افزایش توجه حرکتی میپردازد.

کاردرمانی دست در اقدسیه

برای افزایش مهارت های دستی کودکان، تقویت حرکات ظریف در انگشتان و آموزش مهارت های پیش نوشتاری و تقویت مهارت های خود یاری کاردرمانی دست مرکز  کاردرمانی اقدسیه به صورت حرفه ای خدمات دهی میکنند.

ماساژ درمانی در اقدسیه

ماساژ درمانی کودکان برای کاهش بیش فعالی، بیقراری، افزایش توجه و تمرکز بسیار کاربرد دارد. همچنین در کلینیک کاردرمانی اقدسیه در زمینه مشکلات حسی کودکان نیزمشغول به فعالیت هستند.

آب درمانی در مرکز کاردرمانی اقدسیه

کودک فلج مغزی در داخل آب نسبت به بقیه مواقع وزن کمتری دارد با این وجود می توان تمرینات تخصصی را در جهت تقویت عضلات ، افزایش تعادل و همچنین کاهش ترس از افتادن این کودکان در داخل آب درمانی تخصصی کلینیک جامع توانبخشی اقدسیه مورد استفاده قرار داد .

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی اقدسیه

برای بهبود ادراک بینایی، بهبود حرکات چشمی و سرعت پردازش بینایی و توجه دیداری در کودکان ، با به کارگیری از سیستم های کامپیوتری در بهترین کلینیک کاردرمانی در اقدسیه درمان های پیشرفته میپردازند.

سنسوری روم در مرکز کاردرمانی اقدسیه

از جدیدترین روش های درمانی کلینیک توانبخشی اقدسیه در کودکان می باشد که با استفاده از ابزار و وسایل دیجیتالی برای بالا بردن توجه و تمرکز، تحمل کاری، دستور پذیری، افزایش سرعت پردازش ذهنی و کلامی و کنترل حرکات اضافی کودکان به درمان پیشرفته کودکان میپردازند.

 

بازی درمانی در مرکز کاردرمانی اقدسیه

کاردرمانی در اقدسیه در بخش بازی درمانی ، کودکان با اختلال وسواس و مشکلات ارتباطی اختلال اضطراب ، دوست یابی و کودکان اختلالات یادگیری و.. بسیار تاثیر گذار می باشد. در این زمینه با استفاده از روش های بازی درمانی ویژه به اصلاح و ایجاد رفتار های مناسب اجتماعی در زمینه فردی و گروهی پرداخته می شود. همچنین در درمان مشکلات وسواس و درگیری های خلقی کودکان ،تکنیک های حساسیت زدایی کاربرد ویژه ای دارد.

رفتار درمانی در مرکز کاردرمانی اقدسیه

در این آیتم کودکان با مشکلات رفتاری نظیر بیش فعالی ، اوتیسم ، پرخاشگری و …با استفاده از روش های رفتار درمانی کودکان توسط متخصصان رفتار درمانی مرکز کاردرمانی اقدسیه به کنترل و اصلاح رفتار های ناهنجار در کودکان و ایجاد رفتار های مناسب و صحیح در کودکان کمک می شود.

بخش تعدیل حسی (حس وستیبولار ، حی عمقی، حس بینایی، حس لامسه) در مرکز کاردرمانی اقدسیه

از بخش های تخصصی کلینیک کاردرمانی اقدسیه و مرکز کاردرمانی اقدسیه میتوان به بخش حسی اشاره کرد. که در این قسمت برای درمان مشکلات حسی کودکان ابتدا ارزیابی دقیق انجام می شود سپس برنامه درمانی از حس های پایه شروع میشود و در همه حس های کودک ، بیش حسی و کم حسی مشخص می شود. در ، درمان تخصصی مشکلات حسی در کودکان اختلال یکپارچگی حسی، اوتیسم ، بیش فعالی و…. بخش تعدیل حسی کاربرد ویژه ای دارد.

اتاق شنیداری در اقدسیه

از بخش هایی که با گفتار درمانی اقدسیه مرتبط هستند بخش اتاق شنیداری است که با استفاده از ابزارهای پیشرفته و برنامه های شنیداری طراحی شده تحت نظر مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی اقدسیه جناب آقای جهانی به درک شنیداری و تقویت حافظه شنیداری ، همچنین بالا بردن توجه شنیداری و درک مطلب در کودکان کمک زیادی می کند.

 

بخش آموزش پیش دبستانی دراقدسیه

کلینیک جامع توانبخشی دکتر جهانی در این آیتم به آموزش مفاهیم پیش از مدرسه مانند مفاهیم (کوچک و بزرگ، بلند و کوتاه، مهارت های پیش ریاضی، مهارت های رنگامیزی، لوحه نویسی و…) همچنین آمادگی کودک جهت تست ورود به دبستان و در مرحله آخر درمان مشکلات اختلالات یادگیری در زمان تحصیل کودکان با نیازهای متفاوت به ارائه درمان های پیشرفته می پردازد.

کلینیک کاردرمانی در اقدسیه در زمینه توانبخشی ، برای مراجعینی که امکان رفت و آمد به مرکز توانبخشی را ندارند خدمات در منزل شامل کاردرمانی در منزل و گفتار درمانی در منزل ارائه می دهد.

کاردرمانی و گفتاردرمانی آنلاین در اقدسیه

مرکز کاردرمانی در اقدسیه برای مراجعین شهرستان ها و بیمارانی که در خارج از کشور حضور دارند کاردرمانی و گفتار درمانی به صورت آنلاین برنامه ریزی کرده است. مراجعین به صورت ویدئو کال مورد ارزیابی قرار گرفته و توسط جناب آقای جهانی  ویزیت میشوند و برنامه درمانی خود را به صورت آنلاین از درمانگران با تجربه مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دریافت می نمایند.

خیابان های باغ بهشت ، داراباد ، حکمت ، دزاشیب، فرمانیه ، شهید دستواره، لواسانی ، چیذر، باهنر، موحد دانش ، دیباجی ، لنگری ، اندرزگو ، بازدار ، کاشانک و امامزاده قاسم از خیابان های اصلی محله اقدسیه میباشند . مراجعین از این مناطق میتوانید برای نیاز توانبخشی خود به بهترین مرکز کاردرمانی در جنوب تهران مراجعه نمایید.

 

آب درمانی اوتیسم در مرکز کاردرمانی خیابان اقدسیه

یکی از جدید ترین روش درمانی می باشد که در مرکز کاردرمانی خیابان اقدسیه و مرکز گفتار درمانی اقدسیه که به صورت کاملا حرفه ای به درمان مشکلات شناختی و کاهش میزان رفتار های کلیشه ای و بیقراری کودکان اوتیسم با استفاده از وسایل جدید تردمیل در آب، تخته تعادل در آب، پلکان در آب، مشکلات حسی، و…. در حال فعالیت هستند.

 

  

بهترین دکتر کاردرمانی در تهران- بهترین متخصص کاردرمانی در تهران

 

بهترین مراکز کاردرمانی در اقدسیه

کاردرمانی در خیابان های باغ بهشت ، بهترین کاردرمانی در داراباد ، کلینیک کاردرمانی درحکمت ، مرکز کاردرمانی در دزاشیب، بهترین کلینیک کاردرمانی در فرمانیه ، بهترین مرکز کاردرمانی در شهید دستواره، کاردرمانی درلواسانی ، کاردرمانی خوب درچیذر، کلینیک کاردرمانی خوب در باهنر، مرکز کاردرمانی خوب در موحد دانش ، بهترین مراکز کاردرمانی در دیباجی ،مراکز کاردرمانی در لنگری ،کاردرمانی در اندرزگو ،بهترین کاردرمانی در بازدار ، کلینیک کاردرمانی درکاشانک ، کاردرمانی در امامزاده قاسم